سفارش تبلیغ
صبا ویژن

روشویی کورین ؛ انتخابی هوشمندانه در دکوراسیون

چرا روشویی کورین ؟

در سرویس بهداشتی به ویژه در بخش روشویی، آب ریزی بسیار زیاد است و معمولا آب بر روی سطح روشویی کورین می ریزد. از این رو به دلایل کاربرد بسیار زیاد و آب ریزی فراوان، باید از متریال هایی برای ساخت روشویی استفاده نمود که مقاومت بسیار زیادی در برابر استفاده مداوم و همچنین نفوذ آب داشته باشند.

اگر مانند گذشته از متریال هایی نظیر MDF یا متریال های مشابه استفاده کنیم خواهیم دید که صفحه روشویی، به دلیل عدم مقاومت خوب ام دی اف در برابر آب، خراب خواهد شد. و در این فضاها معمولا عمر صفحه روشویی بسیار کم است. بهترین متریال ها برای روشویی ها در سرویس های بهداشتی، سنگ ها هستند. سنگ مصنوعی کورین بهترین و پر استفاده ترین متریال برای ساخت صفحه روشویی است. این متریال به دلیل مقاومت بسیار بالا در برابر نفوذ آب می تواند سالهای سال در این فضاها دوام بیاورد. در این مقاله قصد داریم به بررسی برخی از مزایای روشویی کورین بپردازیم.

 

مزایای روشویی کورین در چیست؟

ظاهر زیبا و شیک

سرویس بهداشتی با سنگ مصنوعی کورین دارای ظاهری بسیار زیبا و شیک است که به دلیل طراحی خاص و جذاب آن، می‌تواند به زیبایی دکوراسیون داخلی حمام شما اضافه کند. طراحی خاص و منحصر به فرد آن، به شما این امکان را می‌دهد تا در انتخاب دکوراسیون حمام خود خلاقیت بیشتری دست یابید و به شکلی جذاب و متنوع این فضا را طراحی کنید.

 

 فرم پذیری بالا

سنگ مصنوعی کورین برخلاف سنگ های طبیعی مثل گرانیت قابلیت خم شدن تا زاویه خاصی را دارند. برای همین از آن می توان در ساخت انواع فرم ها و سبک های روشویی استفاده کرد.

مقاومت بالا

سرویس بهداشتی با سنگ مصنوعی کورین به علت داشتن مقاومت بسیار بالا در برابر خراشیدگی، ضربه، حرارت و رطوبت، یک انتخاب بسیار مطمئن برای سرویس بهداشتی است. این خصوصیات ویژه باعث می‌شود که سرویس بهداشتی با سنگ کورین به مدت طولانی قابل استفاده باشد و نیاز به تعمیرات و تعویض کمتر داشته باشد.

 

آسانی در نظافت روشویی کورین

سنگ کورین ضد لک بوده و به راحتی پاک می شود. در سرویس بهداشتی و روشویی آب فراوان ریخته می شود. برای همین استفاده از سنگ کورین در روشویی یا دیوار حمام و دستشویی باعث می شود تمیز کردن آن بسیار آسان تر باشد.

ضد آب بودن 

سنگ مصنوعی کورین کاملا در برابر نفوذ مایعات و رطوبت مقاوم است. برای همین از سنگ کورین در قسمت هایی که آب ریزی زیادی دارند مثل سینک روشویی استفاده می کنند.

خاصیت آنتی باکتریال روشویی کورین

سنگ مصنوعی کورین کاملا در برابر نفوذ انواع باکتری و قارچ مقاوم است. سرویس بهداشتی همیشه در معرض انواع آلودگی ها است.  برای همین استفاده از کورین در سرویس بهداشتی باعث پاکیزگی و بهداشتی بودن همیشگی محیط می شود.

 

قابلیت تنوع در طرح و رنگ

سرویس بهداشتی با سنگ مصنوعی کورین در طرح و رنگ‌های مختلفی قابل تولید است. که این امکان را به شما می‌دهد تا با توجه به سلیقه خود، سرویس بهداشتی مناسب برای منزل خود را انتخاب کنید.

 

 

شرکت کومه سبز آرمانی با چندین سال تجربه در زمینه طراحى، تولید و اجراى انواع سنگ هاى کورین ساده، دانه دار و رگه دار و با بهره گیرى از نیروهاى مجرب و کارآمد، قادر است شما را در امر انتخاب بهترین متریال ممکن با نازل ترین قیمت و با بالاترین سطح ساخت، اجرا و نصب یاری کند.

 

مشاهده کاتالوگ و لیست قیمت محصولات کورین نیکا